Heavy tuesday

Gick upp åtta noll noll i morse för att gå ut med min fina hund.
Följde med mamma till jobbet och jobbade ett redigt svettigt 7 timmars pass utan deodorant...

Fyfaan. Jag glömmer aldrig deodorant men imorse lyckades jag göra det. Om man arbetar på mitt jobb vet man att tröjorna luktar kebab så kan ni då föreställa er svett-kebab i kinesformat??

Förstår, och tycker synd om, alla som luktar svett dagligen trots otaliga åtgärder som deo etc. etc. Det är riktigt illa och jag var obekväm hela dagen! tills snälla trixia lånade ut hennes deo efter att jag badade i handfatet inne på Sandys personalrum!

Hoppade btw in i kassan på Sandys när stackarn satt i skiten. Fyfan va kul det var! ^^ Ippa serverade och jag stod i kassan och serverade kulglass :D

den bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0