Varje ögonblick

Har haft en riktigt jävla bra dag idag. På nästan alla sätt och vis.
Och när min storebror utbrast vid matbordet:
- GUD vad du ser ut att må bra. Du har någon slags glow om dig!

insåg jag att det stämde, som aldrig förr!
  • Fick 8 timmars sömn, trots att jag vänt på dygnet under lovet
  • Gick as bra på mitt muntliga ARL stress-muntliga-förhör
  • Pluggade samhälle & läste engelska boken på håltimmen
  • Har ätit så JÄVLA bra idag! Äntligen får jag tillbaka mina regular mattider = hela tiden och inte 3 gånger om dagen som det har varit under hela lovet...
  • Är rå taggad inför Finlands resan nästa tisdag
  • KOmmer ihåg all koreografi från .2991 = sitter i kroppsminnet helt omedvetet!
  • Pluggat Naturvetenskaps läxan
  • Haft mysmiddag med familjen
  • Jag har sovmorgon till 11.40 imorgon :D
Såhär TPL!

Kommentarer
Postat av: fannyfjärt

låter tungt fina fiseklutt TPL FO SHO PUSS

2011-01-11 @ 00:28:14
URL: http://fannythebabyface.blogg.se/
Postat av: nikita

PRUTT FIS KORV <3

2011-01-11 @ 10:10:04
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0