Nu är jag trött

Det var ett tag sen det här med bloggandet. ände att jag var lite mer intresserad av att njuta av mitt lån än att uppdatera er med egobilder & tråkiga bög-inlägg. Men nu kanske det fortsätter! ;)
Vart en sjukt efficient-day today!
  • Vaknade upp efter 6 timmars sömn...
  • Räknade rikskuponger i 1 timme
  • Städade mitt rum
  • Hade tvättstugan
  • Gick på en timmes promenad med vovven
  • Pantade, flaskor och tjänade ytterligare 20:- som jag stoppade i min fina sparbössa
  • Bäddade rent!!! Med matchande täcken & örngott ^^
  • Lagade munch(?)
  • Pluggat arbetsmiljö & säkerhet
Värt, och jag kom hem klockan 7 imorse! Fan vad bra jag är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0