Mintushots och Barbro Svensson

I fredags blev det Wokhouse (för sista gången ^^) där jag och Piffen träffade Erik och söp oss fulla på mintushottar. Sen blev det Amba där vi mötte upp Pivosarna och fakkade ur till rökmaskiner, Alex Moreno och att driva med människor.

På donken blev det provokation av hög grad och 3 störda män med dålig karma och sjuk världssyn, vi lämnade stället utan slagsmål och delade ytterligare ett "människor är helt jävla sinnessjuka" minne.

Skulle ha blivit en helt okej tidig kväll om det inte var så att bussen från gullmars helt plötsligt bytt avgångstation efter 12 år.... Men kul vare ^^

En ryss med fylliga läppar
En 40 årig glad kines och en taggad jävel

Kommentarer
Postat av: filippa

wahahahahhahahahahah vilken ful bild på mig!!!! INTE OKEJ! hahaha

2011-01-17 @ 00:16:18
URL: http://filippaviking.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det fanns inte någon snygg bild på någon utav oss från den kvällen!!! ^^ hahahaha du kan få kolla i min mobil om du vill att jag ska lägga upp en annan ;)

2011-01-17 @ 11:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0