Lov resumé

  • Firade jul i strängnäs, i storhuset med en kungsgran som jag och mamma sågade ner i skogen! Åt massor av gott (2 veckors paus) och ville dö sen...
  • Fick bl.a!! 3 helt fantastiska julklappar! En flygbiljett från min pojkvän, handmade! En fantastisk kärleksbok från min flickvän Fanny och mina LITA shoes av min mamma
  • Jobbat och håvat in cashen
  • Berns med Ida
  • Umgåtts med familjen
  • Umgåtts med Patric
  • SPenderat pengar...
  • Haft en fantastisk onsdagskväll med Hampus, Lisa, Patric och Filippa
  • Haft ytterliggare en fantastisk fredagskväll med Fanny, Pivvo, Nikki och FLippen

edit
  • Massor av snöpromenader med Enzo
  • Stickat 1 fantastisk mossgrön yllehalsduk med långa fransar
  • STickat 3 stycken "turban-headbands"
  • Tequila Time med Fanny, Sophie, Ida & Elli
  • Enzos klo har opererats ut
  • Vart på 93-fekke och dansat arslet av mig
Oh I can knit, bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0