Everything happens for a reason

Vaknade lite småbutter och godisbakis(!!!) i morse.
Ville inte alls kliva upp vilket är olikt mig, kliver rakt upp ur sängen när klockan ringer annars.

Hann med bussen jag var sen till och kom till skolan, BÖGSARREISTJÄRTHÅLET, vi börjar 12.50 för vår kulturhistorielärarinna är sjuk, och jag och Linnea är de enda i HELA klassen som inte fått information om det. Så jag var så där arg som bara jag kan bli. Ringde och skrek i telefonen med Patric och hävdade att Södra Latin är en jävla fitt skola!!!!! bl.a.

MEN, jag åkte hem och insåg att det var fett jävla lägligt att jag klev upp 8.14 istället för lång sovmorgon! För att jag åker till FInland imorgon och jag har massor av saker att göra innan dess, så jag har hunnit med detta:

  • Har städat mitt rum
  • Börjat packa inför Finland
  • Lagat lunch
  • Hinner ta med Enzo ut på en kisspromenad innan jag måste dra hemifrån
  • Läst mer av Jane Eyre (har book talks idag)
  • Samlat ihop all smutstvätt
  • Det här betyder att jag hinner träffa min SOK idag efter skolan & tvätta inför resan & inte stressa :D

Så sjukt nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0