Din fulla potential

Godmorgon!

Den här dagen har börjat bra, får hoppas att den fortsätter lika bra ;)

Vaknade 4 gånger innan min klocka ringde och trodde att klockan var 12, för jag var helt utvilad. När jag tillslut pallrade mig upp ur sängen för att kolla varför min klocka inte ringt (den fick spel häromveckan och ringde inte...) var klockan 5 i 9, alltså 1 timme innan mitt alarm skulle ringa ^^

Så efter att ha legat och dragit mig i sängen utan någon större framgång med att somna om gick jag upp och duschade. Har köpt svindyrt Kerastase schampo & balsam vilket lönade sig! Mitt hår är helt! :D

Nu avnjuter jag min frulle - ägg & kalles på rågbröd med earl grey te & är sådär lagom mysig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0