This land is our land

Gud vad seg jag är.

Det blev myskväll igår hos christer, en riktig jävla festmåltid och min kladdkaka var ju inte behövd ^^ Christer bjöd på hemgjord vaniljglass med romsås (inte fiskägg! utan sprit!). Blev dogfight också och jag blev nafsad i foten av lille Nisse.

Vaknade av mig själv klockan 9 imorse... Kollade på Jane Eyre, åt mysfrukost med Patty och såg klart på Love and other drugs - en BRA film! :) Sen blev det 1,5 timmes långpromenad och groceryshopping med mamma. Vi har fått för oss att vi ska se på melodifestivalen i år. Det är ingen tradition hemma hos oss kan man säga ^^ Men vi har bunkrat upp med massa snask och ska sitta och trycka i oss i soffan!

©Per-Olov Jernberg, Poplight
De här coola brudarna är med i den fjärde deltävlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0