Rethinking options

Har varit en soft dag.
Jag är så jävla nöjd just nu!
Mindre nöjd med min prestation av sång i onsdags... Men så jävla stolt över mig själv!
  • Effektiv engelska lektion, ligger före i planeringen av FET engelska uppsats
  • House "koreografi" på håltimmen. Ska dansa på HIP HOP samlingen i morgon ^^
  • Samhälls lektion, sjukt intressant debatt om genus/trafficking. Mindre bra var väl att hela klassen tror att jag rättfärdigar pedofili/nekrofili... (Jag anser att tabun kring något så tabubelagt får de människorna att begå de brott de gör, jag sa inte att det var okej!) + jag och Saga utsågs som redaktörer(?)
  • Egentlig lunch-rast, då satt jag och gjorde svenska läxan som vi skulle göra på kommande lektion...
  • Så på svenskan satt vi i het diskussion om homosexualitet och kristendom
  • Mötte upp Patric i slussen och åkte hem till mig
  • 40 minuters vinterkaos promenad med Enzo
  • Tvättstugan
  • Städat mitt rum, bytt lakan, dammsugit
  • Lagat fett god spaghetti & köttfärsås och nu väntar en kladdeKAGA i ugnen.
Det här tyckte jag var en lugn dag i jämförelse med föregående veckodagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0