With every exeption

Vaknade upp hos min älskling, på våran 1½ års dag!! och smög ur sängen.
Halvt yrvaken efter frukost är jag lite stressad och ska hinna med allt innan bussen går. Då ser jag en liten ask som jag aldrig sett förrut som ligger på mina saker.

Jag plockar upp asken och frågar
- Patric, vad är det här?

Jag öppnar asken, och till min underbara överraskning är det en jätte fin ring (INTE en förlovnings ring) som min älskade har köpt till mig!!

Att ha spenderat 1½ år tillsammans med någon, väldigt intensivt och den personen fortfarande kan chocka byxorna av en är helt fantastiskt <3


Kommentarer
Postat av: helle

GRATTIS!!! :D



ps patric har en fin mössa

2010-09-14 @ 08:42:34
Postat av: nikita

TACK! :D

Jag vet! HELT galet

2010-09-14 @ 21:55:41
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0