Where did you go?

Skolkade från min onödiga 50 minuters engelska lektion så jag slapp en 4 timmars håltimme och tog sovmorgon istället. Men jag vaknade klockan 7 och låg och halvdrönade tills 7.54 då jag var klarvaken... Vilken sovmorgon!
Kokade 2 ägg som jag klumpigt nog droppade ner i kastrullen så de sprack, så det blev lite äggsoppa men nog med äg kvar i de 2 hårdkokta ägg som jag la på rågbrödsmackan med kaviar! Fett gott :)

Nu har jag målat mina naglar, de har varit nakna under en tid, kändes väldigt konstigt. Men nu är färgen tillbaka. Blev orange idag med svart topcoat, och efter duschen kanske jag hinner ta en bild på dem!

Jag var ju fin som nyklippt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0