What a good day

Idag har folk över överöst mig med fantastiskt gulliga komplimanger!
Jag blir lika glad och tacksam varje gång och förvånad, ^^

Vackra exempel på dagens underbara komplimanger:

Min svarta body var fin
Min kofta var fin & mysig
Jag var fin
Mina byxor var fina
(- Är dom från Acne?)
( - Nej, de är från Gina Tricot, men jag köpte dem på en loppis för 30 kronor ;) )
Min nya ring var fin
Mina gröna naglar var fina
Mina bröst var fasta!! ^^ (hann ej sätta på mig en bh idag)

Och ändå så försov jag mig i 1 timme imorse! För jag ställde larmet en hel timme fel, vilket resulterade i att min mamma väckte mig!!?? (Hon har inte väckt mig på cirka 6 år?)
Så jag slängde mig ur sängen, drog på mig första bästa klädesplagg, väskan hade jag packat kvällen innan. Hann borsta tänderna i ultra speed och sedan slänga mig ut ur porten och in i bilen för mamma var redan sen... Sminkade mig som hastigast i bilen... (det blir ju sällan snyggt) Och hann komma i tid till lektionen med en soyachailatte till frukost (Jag hann ju såklart inte äta frukost heller)

Jag är en sådan som spyr ut komplimanger, inte för att jag försöker vara inställsam och falsk mot människor, utan för att jag har tourettes och säger det jag tycker.
Så om du tycker att någon är fin i håret/har en snygg tröja SÄG DET till den personen, ni vet själva hur glad man blir när man får en. BJUD PÅ DET ;)

Glad tjej?
Råkade köpa en ny ring igår ^^
Och koftan, och en ögonbrynspenna!
Grönt nagellack blev det idag
Frågan är om det blir något topcoat på? hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0