The feeling of all the seasons changing

GODMORGON :D
Jag är visst på bra humör...
Sitter och blaskar i mig min morgongröt. Bananerna var slut och äppelmosen också, så den fick bli ersatt med äcklig lingonsylt ^^ jaja!
Vaknade innan mitt larm av min kvinnliga intuition haha, och väckte upp Patric (som började om 40 minuter) jag låg och sov som en björn men lyckades ändå få ur mig:
- Ta med ett äpple, och paraplyet. Jag tror att det regnar.
När jag kliver upp 20 minuter senare spö regnar det ute. Jag kanske hörde regnet när jag sov, vem vet, men jag säger bara kvinnlig intuition ;)
Idag blir det stjärtdag i skolan:
  • 1 lektion, sista innan provet på fredag
  • ANAL HÅLTIMME på ca. 3 timmar där vi ska sammanställa samhällsfoldern
  • 1 svenska lektion
  • Klassråd
  • Eget arbete till 5 (dans) men jag kan inte ens dansa. Men I'LL BE THERE :D
Jävligt jobbig brud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0