Night has closed it's eyes but you can't rest your head

Tänkte upplysa er om vad jag har gjort idag, sådär lagom tråkigt!
  • Rättade mitt matteprov och ansågs vara duktig (jag hade 1 rätt!)
  • Dansa' hjärnbalett, litterally
  • Lunch + te fika på muggen med Panda och Katja
  • Rolig och nervewracking debatt som arbetspolitiker för moderaterna
  • Hem och dega tills Patric kom = kebabrulle fest!
Och nu vet jag att size 5 US ÄR min storlek (cirka 22 centimeter i fotlängd) och om jag skulle beställa skorna skulle de levereras inom 7 dagar med UPS. SKJUT MIG NU!

Kommentarer
Postat av: dj

lika långa som min K u k

2010-09-29 @ 22:55:28
Postat av: dj

lika långa som min K u k

2010-09-29 @ 22:56:21
Postat av: nikita

aa det där med mindervärdeskomplett är svårt. Men genom att langa psycho kommentarer på folks bloggar kommer att höja din självkänsla, GARANTERAT!

2010-09-29 @ 23:12:02
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0