Hapiness hit her

Rött hår är så otroligt vackert! apropå ingenting...
Vaknade upp med min älskling, det är så sjukt mysigt. Varje gång.

Äckelgröt till frukost, dusch, hårfix, och tidsoptimism gjorde att jag missade min buss men kom knappt 4 minuter försent :D

Hade på mig min underbara långkjol idag! Den är svart och har en rejäl resår i midjan (som jag precis kan forsera över götten, men eftersom jag är så liten i midjan kan de inte vara lösare resår) och når ner till marken, men med lite klack är den ankellång. Fantastiskt skön, jag kan ha den som kjol, låtsas klänning, uppdressad, nerdressad, på alla sätt och vis. Och om man känner sig lite väl proper, kan man som jag ha halvporriga stayups under, för att det är helt underbart att skratta åt kontraster.

Till den bar jag min svarta body så den såg ut som en klänning, min underbara senapsgula monster halsduk och favorit koftan.

Skola, givande personalmöte och en tur till ikea avrundades kvällen med. Förtidsrösta hann jag också med!

Glöm inte att rösta, godnatt <3
Underbara halsduk! Mycket fetare i verkligheten
vackra kjol, ännu snyggare i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0