Embeded flash

Efter 2 kaviarmackor och ett glas soyachokladdryck sprang jag iväg till bussen för att ta mig till CLUSTRET vid södermälarstrand för lokalvisning. Det slutade med ett satt datum, påskrifter och massor av förhoppningar. Det kommer bli så sjukt jävla grymt! :) Och all ångest och stress inför bokning försvann, men nu kommer the shitload of resten dock ;)

Efter det mötet åkte jag till gullmars och mötte upp Fannis en snabbis.
Väl hemma lagade jag middag och 15 minuter efter kom Patric och han bakade chokladbollar! (det blev inga kanelbullar...) Inte särskilt jätte goda men ätbara till teet.

Filmmyset blev (Liar Liar på kanal 6):
  • Jag bänkad framför tvn med te och chokladbollar
  • Mamma bredvid i soffan som betalade räkningar
  • Och en Patric liggandes i mitt rum läsandes (review på boken imorgon ^^)
Men jag älskar Jim Carrey och eftersom jag har lite asberger syndrom så lägger jag ändå inte märke till ågot annat än filmen.
I love you

Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar Jim jag med! :D

2010-09-14 @ 22:38:58
URL: http://shanlisara.blogg.se/
Postat av: nikita

ÅH! Visst är han grym! :D

2010-09-15 @ 18:50:21
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0