Drastiska åtgärder

Naturkunskapslektionens början blev studentskive prat och efter lektionen åkte jag hem till världens bästa MORMOR <3

Hon hade lagat pyttipanna och dukat så fint, älskade mormor. Efter en powernap (jag däckade i soffan i en halvtimme ^^) hjälpte jag henne med att installera en skrivare och ett antivirus program.

Efter mormorsmys åkte jag tillbaka till skolan för en köttig Matte C lektion.
Nu är jag hemma, & nyklippt!!! Har aldrig varit så välfrisserad i hela mitt liv! Hade en riktigt duktig och skön frisörska som gjort mirakel med mitt hår, det är lent, oslitet som en peruk ^^

Min NYA frisyr ^^
ser lite bajsnödig ut på bilden...

Kommentarer
Postat av: helle

omg va snyggt de blev!! :D

2010-09-11 @ 11:29:42
Postat av: nikita

Helle DU ÄR SÅ HIMLA GULLIG!!!

Du kommer väll på vår studentskiva? :D :D

2010-09-11 @ 12:48:39
URL: http://nikitalee.blogg.se/
Postat av: helle

jaa ':D om de inte krockar :O och du får komma på min också fast den är inte så planerad än men ändå!!

2010-09-11 @ 14:57:30
Postat av: nikita

3 maj är våran!! haha ;)

2010-09-11 @ 23:21:42
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0