Daydreaming on a sunday afternoon

Igår var jag ute med min fina Filippa.
Det var helt sjukt länge sen! För hon har ju blivit stor nu och jobbar hela tiden!

Eftersom hon har lite problem med tekniken har hon ingen mobil för tillfället och hennes hemtelefon fungerar inte men det slutade i alla fall med att hon kom hem till mig och piskade mig lite.

Rött läppstift, nya luggen, och lager på lager var nyckelorden för hur jag såg ut igår.
Vi drog till K-15 och lyckades komma in utan att betala trots att vi inte stod på listan (vi skrev upp oss försent) + att vi då framstod som grova myttare ^^ I slutet av kvällen fick vi även varsin drink av personen med listan?? jaa människor keeps on surprising ^^
Om man gillade the wave & la isla när man var liten gillar man K-15. Det i princip samma sak fast nu har alla blivit 5 år äldre haha!

Men det blev en rolig kväll ute med Pippi och jag slutade upp i Patrics säng efter ett roligt sammanträffande med Sophie Baehrendtz a.k.a Ms Paddington, soon to be Mrs UGANDA!



Sophie har dedikerat ett helt album till mig med liknande sexiga bilder
Hon är lite obsessed with me så att säga...

Kommentarer
Postat av: Mrs uganda

Har ett minne av att jag träffade dig på bussen (sorri om jag var högljudd och inappropriate..hehe). Minns också att du var väldigt fin i din nya lugg. Och vem kan klandra mig för bilderna? Ville bara visa världen mitt snygga adoptivbarn liksom.

2010-09-14 @ 23:25:16
Postat av: nikita

HAHA det var helt fantastiskt att träffa dig på bussen fiffi ^^

Jaa man ser olika på saker och ting...

2010-09-15 @ 18:51:24
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0