Can I take your order

Efter 5,5 timmars sömn är jag ovanligt pigg och inte alls bakis?
Vaknade upp och trodde att jag fortfarande var full eftersom jag inte hade någon grov huvudvärk/illamående, men det visade sig vara en smart fylla ^^ (inte dricka mycket + massor av vatten innan sängen + inte somna pruttfull)

Kvällen igår var riktigt härlig! Trots planer som gick i stöpet x4?

Slutade med att jag drog med Johan till Wok House och söp ner oss och snackade som bara vi kan snacka, träffade 4 snygga babes där också som skulle vidare när vi kom. Efter 3 shots, smuttandes på en öl kom lilla HUGO DIT <3
Han var råhungrig efter jobbet så vi slutade upp på Max och köttade i oss, har inte fyllekäkat sen i somras! Jag kände att det var dags och dra hem så istället för att dra vidare med Johan var jag färsk och åkte hem med Hugo.

Underbara killar de två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0