Why can't we just say what we mean

Kom i princip i tid trots signalfel på tunnelbanan, då är man fan ute i god tid :D

Tragglade mig igenom alla lektioner, det var inte min fokus-har-jag-gott-om dag över huvudtaget. Satt bara och garvade igenom lektionerna, förutom dansen, eller?

Åkte hem och hade tvättstugan. Älskar doften av nytvättade kläder och tanken av att jag har rena trosor i mängder igen, bra grej det där med att tvätta.

Däckade i sängen i en halvtimme, storhandlade med Patric och Mami med bilen och lagade spaghetti carbonara till allihopa. Efter mysmiddag framför tv:n satt jag och stickade i soffan (YEAAAAAH) medan Mamma och Patt städade undan och serverade mig hett te med kanelbuller (en halva) det är ju trots allt kanelbullens dag idag (alltså Fannys dag).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0