What if we're not ready to fly

Råkade hamna på en liten bakgata under håltimmen idag och trillade in i en fantastisk garnaffär som jag varit inne i en gång förut. Jag älskar garn och att sticka, skapa helt enkelt och bestämde mig för att nu jävlar ska jag satsa!
Jag har bestämt mig för att sticka en halsduk, ungefär som den senapsgula från monki. Den kommer ju inte bli så snygg som den, men lite hål i halsduken och olika avig-rät stickningar är ju bara lite charmigt ;) Det bästa med hela idén är att jag kommer vara så nöjd när den är klar och att ingen annan kommer ha en likadan halsduk som jag!
Är det godis i påsen?
Jaaaa, eyecandy!
4 nystan blev det, i en härlig grön nyans
Jag har redan kommit en bra bit längre än vad den här
suddiga bilden illustrerar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0