Threw my dollar in the well

Helg-resumé:

Fredag: Skoldag, hem och tog en powernap, fixade mig inför middagen på wokhouse med fantastiskt sällskap <3 vi blev en crowd och alkoholen flödade och humöret var på topp. Runt elva ville vi dra vidare men jag & Amanda satsade på fel kort mhmmm och jag kände mig redo för hemgång (FÄÄÄRSKAST I STAN).

Efter många om och men och underbara älskvärda främlingar (kärlek till er!!!) åkte jag hem, hittade en mobil på bussen och ringde upp senast uppringda samtal och fick tag på pojkvännen som hämtade mobilen i lördags.

Lördag: Någon slags rehab... Mötte upp Isse-mjaou (HAHAHA) i medis, lunchade, traskade runt i affärer och catchade up. Mötte upp Patric, shoppade loss! Sen åkte vi hem till honom och lagade en underbar middag med entrecóte, hasselbackspotatis (ugns rostad potatis i smörsås) och en improviserad trattkantarellsås med kladdkaka till efterrätt!!!

Mätta och belåtna mös vi i soffan till en inte riktigt lika mysig skräckfilm... och somnade tillsammans tätt ihop efter en renande dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0