There comes a time where you fade to the blackness

Den här veckan har varit riktigt rolig!
  • Fanny fyllde år i måndags
  • Kanelbullensdag i tisdags
  • Jag har införskaffat läsglasögon
  • Påbörjat en jättefin stickning
  • Burit vackra kläder
  • Fått utlopp för min kreativitet i form av att skapa
  • Shoppat för mycket!!
  • Vart ute med sköna brudar och sedan dragit vidare till Berns som spelade världens skönaste musik som jag, Fanny och Amir dansat loss till
  • Sovit över hos Christer och pallat gå till skolan efter en utgång
  • Varit extremt plugg-duktig
  • Varit på kalas hos Fanny
  • Haft en underbar heldag i sängen med min älskling
  • Jobbat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0