Por amor

Fullspäckad helg, känns som en hel vecka.
I torsdags kom min bebis, iPhonen, omg jag ska inte ens börja.
I fredags var jag sjukling men avslutades med shopping till fanny & utgång med sköna brudar. Götakällare är väldigt hehehe och Amba var helt okej.
I lördags vaknade jag upp hos Patric, spenderade dagen där och åkte sedan hem till Filippa för fantastiskt god födelsedags middag, åt så jag sprack...
I dag har jag jobbat i 10 timmar, gått långpromenad med vovven och Filippa och sett saw 7. Kan stolt säga att jag kan se splatterfilmer utan att bli sådär rädd som bara jag kan bli för riktiga skräckfilmer! :)
Imorgon är det dags att ta mig samman. ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0