I'm shedding millions of teardrops

Efter en bra dag med vackra komplimanger, de nya shortsen och högburet huvud kom jag hem, och allt positivt jag burit med mig under dagen försvann, rakt ner i avgrunden av att känna sig otillräcklig, missförstådd och förbisedd. Det spelar ingen roll hur mycket jag än försöker, hur mycket jag än kämpar och hur mycket jag än presterar.

Jag har empati
Jag har känslor
Jag har en historia
Jag tänker inte förbise detta.

Skulle uppdatera bloggen gladeligen, med vackra bilder, glada inlägg och små men betydelsefulla accomplishments men istället flydde jag till min säkerhet, min Patric.

Kommentarer
Postat av: Anonym

we all love you bro

2010-10-05 @ 23:15:12
Postat av: nikita

puss på dig!

2010-10-06 @ 10:27:37
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0