I left on the porch light for you

Fyfaaan vad jag är duktig!

Jag har suttit och pluggat från klockan 2, bortsett från när jag åt middag och städade mitt rum.

Har kommit på ett nytt studiesätt då jag helt plötsligt tycker det är okej att skita i saker när jag verkligen måse göra dem så jag sätter mig själv i skiten och stressar mucho mer...

Jag sätter på timern på min mobil på 30 minuter. Då sitter jag och pluggar intensivt i 30 minuter. När klockan sedan ringer får jag en paus på ungefär 10 minuter, ibland lite längre och sätter på te, kollar lite bloggar, pillar mig i näsan etc. Och sen efter ca. 10 minuter sätter jag på timern igen på 30 minuter och pluggar tills klockan ringer and so on.

Så jag har hunnit göra detta med hjälp av mitt nya studiesätt:

  • Samlat all info till min muntliga redovisning om temperatur på arbetsplatsen
  • Mattetalen som jag inte hunnit göra, som ska vara gjorda imorgon
  • English book review
  • Lagt upp en bearbetningsplan för mitt kommande ARL prov + svarat på alla instuderingsfrågor
  • Städat mitt rum
  • Ätit middag
  • Och nu sitter jag med min energiläxa och kör på för fullt tills klockan ringde

Såhär mycket brukar jag ALDRIG hinna med på en dag, och klockan är ändå bara kvart i 7. STOLT är vad jag är
I lördags

Kommentarer
Postat av: Lycke

Så himla mysig halsduk! Varifrån?? Kramis

2010-10-07 @ 23:18:23
Postat av: nikita

Den är ifrån Zara! :)

2010-10-08 @ 08:40:41
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0