I know you get me

En skön dag på jobbet, bortsett från några härliga missar från min sida ^^

Nu sitter jag i soffan med mami och väntar på att Leo och Jasmin ska komma hem för då ska vi titta på film på våran nya 40" HD LED-tv, med nytt surround system!!!

Så nu blir det mycket tid i soffan med bra film! Vi är verkligen ingen teknik-bög familj (kan bero på att mamma och jag tycker att våran förra tv var liten och söt ^^ stackars brorsan...) men nu har vi också en onödigt stor och tunn tv. Snygg är den i alla fall ^^


jag tycker mest om foten ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

en jävla sexig tv

2010-10-10 @ 22:18:50
Postat av: nikita

Visst!? :O

2010-10-11 @ 17:28:39
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0