8 oktober, en fredag

Jag var bjuden hem till Fanny
Och Diddi på kalas
Det var sushi-kalas och jag hade gjort sushi HELA DAGEN
Patric bjöd på sig själv genom att äta någons klitta(?) med lite ris och soya
Vi lekte gangsters
Och pratade om politiska ideologier
Sen blev det tårta, jag åt 4 bitar
På jätte fina hellokitty fat!
Jag satt vid barnbordet
Och var ovanligt liten och Ismaila var trött... lr?
Sen kom DeRuvo och kladdade
Alla blev fulla
Och dräggiga
och kärleksfulla
Och sen drog vi ut!!! untz untz untz

Kommentarer
Postat av: Anonym

schnygga ni var!!1

2010-10-13 @ 00:41:11
Postat av: nikita

Vem är du?? :)

2010-10-13 @ 19:40:53
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0