14 juni, då ni

Idag var det mösspåtagning!

Jag satt och pimpade min lilla mössa som jag ska använda 1 gång i hela mitt liv för 907:- ...

Men vafan det är ju studenten!!!

Fin blev den också! Och jag tog faktiskt inte alla detaljer (bara nästan)

BRILLIANT
Vår exklusivaste mössa med skärm i äkta kalvskinn, ficka i fodret, andningsmöjligheter i mössan och landskapsvapnet broderat på mösskullen.

this hat & guld strimman ovanför det svarta bandet
Nikita Myhrán i guldbrodyr
Södra Latin står det i bakhuvudet
En lila diamantkrokad för estet linjen
ES3A baktill på skärmen
Ett svart skyddsöverdrag
Sverige fodring + mitt landskapsvapen broderat mitt på mössan
jag tror att det var allt ;)
bilder lånade härifrån

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla fet mössa du kommer ha

2010-10-12 @ 18:52:08
Postat av: nikita

YEEEZZZZSZZZzzsszzz

2010-10-12 @ 19:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0