Your heavy heart is made of stone

Efter ett välförtjänt och efterlängtat lov är det dags att återgå till de dagliga rutinerna och allt vad det innebär, det rör alltså även mina matvanor.

Jag tror inte att jag själv lagade mat på hela lovet, bara take outs och blev bjuden på middag = mycket vete & mjölkprodukter. Så min mage har inte alls mått bra över lovet och mitt imunförsvar är inte på topp kan man säga.

Så nu blir det ändring på det också, starting from today. Får däremot se hur pass duktig jag är att hålla det också, men försöka ska man!

Så för att underlätta för mig själv ska jag skriva upp allt jag äter för att få lite koll på vad det egentligen är som jag stoppar i mig, det är en bra början!

Appropå vad man stoppar i sig, är det någon som äter äggulan?
Förutom Patric ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0