It is not impossible

Hur mycket bajsar du?
Jag bajsar väl 1-2 gånger om dagen, beror på vad jag äter och hur mycket jag dricker ^^

brukar du och patte använda toys i sängen? ;)))))
Ibland, när vi hinner med ;)

Vad hatar du? fan dig om du säger typ krig.
Jag hatar orättvisa

Har mamma martina pratat mycket med dig om ''blommor och bin'' sen du blev med pojkvänn??????
Nej, hon förberedde mig sedan jag var 14 år med böcker, och snack fast jag var helt asexuell vid den åldern. Så det blev inte så mycket kvar som hon behövde prata om 2 år efter

Hur mycket får du i lön cirkus i månaden??
Cirka 3000:- i månaden

beeezta presenten när du fyllde 18??
Jag kommer bara ihåg att jag fick ett jättefint armband av Patric fakstiskt

KAN DU BLOGGA MER DIN SNOPP
Nej

Har du haft sex med någon av samma kön?
Faktiskt inte

haft trekant?
Nej, tyvärr inte

Om du vann en miljon vad skulle du göra med pengarna?
Resa, resa, resa!

favoritplagget i garderoben? (visa gärna en bild)
Min grå långkofta från weekday


hur kommer det sig att du blev tillsammans med just patrik?
Det började med att hans klasskompis Ida, min vän tyckte att vi skulle introduceras. Vi träffades första gången på nyårsafton 2008, sen Romme resan och blev ihoptussade på sportlovet och sen gick det väldigt fort!

hur skulle du beskriva patrik med 3 ord (du får inte använda ord som underbarast, snyggast, snällast och sånna där tråkiga vanliga ord)
Ohårig, humoristisk och charmerande

Var är det mest random stället du har haft sex på?
Utomhus på en trädgårdsstol

Berätta kort om en sexfantasi
Jag, en till tjej och en kopp

Eftersom du går danslinje skulle jag vilja se en film där du dansar
Ja, jag har faktiskt inga :O men jag ska se till att fixa något ;)

vad är ditt drömjobb?
Artist

Hur ser din nyårsafton ut i år?
Jag har fan ingen aning, jag får se :)

3 saker du önskar dig i Julklapp?
Ett par snygga mcboots, rese pengar, Sony NEX-5

Kissar du i duschen?
Det händer tyvärr

tycker du om soken?
väldigt mycket, fast hon inte finns längre

vill du åka till åre med soken?
jaa det vill jag

tror du att du och patrik kommer gifta er och skaffa barn?
jag är realist, så jag vågar inte tro att det kommer hända, vi får se vad framtiden kommer med ;)

är det lika kul på jobbet fortfarande? (har ni fått några nya bakverk kanske?)
jaaa, jag jobbar ju i bistron numera med filippa!

Saknar du francis?
haha nää

säg 5 st bra filmer?
Gilbert Grape
Forest Gump
Moulin Rouge
Crouching Tiger Hidden Dragon
2 girls 1 cup

bästa klubben/baren i stockholm?
Ambassadeur / Nype

har du och patrik varit nära att göra slut?
Jaa fast nej. ^^ Vi är inget sådant par som gör slut varje gång vi bråkar om en skitsak och sen blir tillsammans igen dagen efter. Men en gång så trodde jag att Patric skulle göra slut med mig, fast det gjorde han inte. Så ja fast nej ^^

vad ska du göra efter gymnasiet?
resa, flytta hemifrån, ta upp sången, jobba som mammas assistent/öppna eget eller söka nytt jobb

Hur många gånger i veckan har du sex?
OJ vad det varierar! Den här veckan har jag träffat Patric 1 gång, förutom måndags morse innan jag sprang ifrån honom till skolan. Så denna vecka 1 gång, en annan vecka 4-5, i början av vårt förhållande 28. Beror på humör, ställe och vilka som är hemma ^^

Favoritställning?
On top!!

Vad planerar du att göra efter studenten?
resa, flytta hemifrån, ta upp sången, jobba som mammas assistent/öppna eget eller söka nytt jobb


Kommentarer
Postat av: Anonym

När katterna är borta dansar råttorna på bordet.

2010-11-27 @ 00:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0