What is your number

En helt vanlig arbetsdag:
  • Börjar klockan nio
  • Soken den jäveln har försovit sig
  • Stod i kallskänken och lekte MANGAS och beställningarna bara flög ut
  • Grovt läckage (i Fannys stjärthål) vilket ledde till en liten mur av vattenhinkar som Filippa snubblade på x antal gånger, som man behövde tömma var 34 sekund
  • Kortläsaren la av så alla kunder körde det etablerade cash-is-king fenomenet
  • Min mobil blev snodd mitt i allt?
  • Jag åt 1 chokladboll, 1 nötbomb, 2 glassar, 1 cola, 1 ost och skinka macka, 1 chai te och en fet jävla flintastek
  • Fick inte tag på chefen i kaoset
  • Såg hon som spelar Sally och Gudrun i heartbreakhotel
  • Vi lyckades sälja cok mycket trots allt kaos

Kommentarer
Postat av: soken

hahahhahaha, fyfan alltså. gilar inte att jag tillförde en punkt på listan den underbara dagen :) men vi klara allt jättefint ändå soken!

2010-05-11 @ 17:06:15
URL: http://claudiaochjulia.blogg.se/
Postat av: nikita

MEN SOOKEN DÅ <3

2010-05-12 @ 09:58:56
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0