Nunca más he vuelto a amar de esa manera


- påsar
Jag har svårt för påsar...

Jag förstår inte hur man kan välja att ta en ful jävla plastkasse till skolan/jobbet istället för en mycket snyggare, mer convenient väska. Det kan ju ha att göra med att jag har en släng av autism så jag tappar varenda påse jag håller i.

Det roligaste är när en brud (oftast) har valt en liten väska som rymmer ett läppglans och har resten av sina saker (vilket brukar vara alldeles för mycket) i en snygg-påse.

Jag kan förstå att om man köper diverse pryl eller klädesplagg i en affär som t.ex. Gucci eller Victorias Secret vill man flaunta (flasha/visa upp) påsen som man sparat efter inköpet men oavsett om påsen är från Chanel är den inte snygg när den ser ut som en skrynklig pung som man går och bär på.

När man shoppar är det oundvikligt att inte gå runt med kassar så klarre, men OM man prompt ska gå runt med en plast kasse istället för en nice väska, välj vad som helst utom COOP/ICA, systemet och gina tricotpåsar när ni ska till skolan, tack!

Kommentarer
Postat av: soken

hahahhaha, fan vad jag känner mig träffad här soken. har alltid påsar men det är bara för att man inte har några fickor och ska bara ta med sig ett par nycklar. vad fan gör man då? soken kan du sluta hata när jag kommer med min systemopåse? <3

2010-06-01 @ 16:41:19
URL: http://claudiaochjulia.blogg.se/
Postat av: nikita

HAHAHAHHA

jag har ALDRIG tänkt på att du har påsar ^^då skaffar man sig en liten väska ELLER fickor på jackan ^^ haha självklart kan jag det, eller bara blunda ^^<3

2010-06-01 @ 23:02:07
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0