How about you

Nu har ångesten släppt!

Jaa, alltså ångesten över att jag suttit inne i min lägenhet i över 5 timmar för att skriva dansanalyser men sysllesatt mig med att sova en stund, sitta vid datorn, äta mellis och kolla på tv.

Nu är jag rå nöjd över min accomplishment för jag har nämligen skrivit klart, en riktigt grym dans analys som jag kan vara nöjd med! Så jag har bara en kvar sen är jag done, for good!
Mamma håller på med middagen
+ att Patric är på väg hit
OCH ikväll är det svenska hollywood fruar WOHOOO

Kommentarer
Postat av: fanny

päivi ääälskar leopard

2010-05-17 @ 22:03:08
URL: http://fannythebabyface.blogg.se/
Postat av: nikita

men stjärtis då! call me

2010-05-17 @ 22:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0