Embodiment

Vaknade upp brevid min älskade och vi låg och drog oss i sängen och såg klart på 2 oavklarade filmer - transporter och holes.
Bakade scones, satte på te och åt frukost länge! Efter en halvtimmes promenad med Enzo hjälpte jag Patric med att bygga ihop min andra byrå.
Har bytt sängkläder, rensat upp i alla lådor, vikt och organiserat och tillochmed färg koordinerat mina kläder på klädstången men har ändå lite kvar att göra i rummet. En vit garderob som jag tömt ska ut till strängnäs och sen får vi se vad jag gör ;)
Skulle bowla med Marcus, Tove och Patric idag, men vi får se vad som händer med det. Men ikväll blir det utgång med klasskompisarna för att fira!
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0