Black leather boots

Promenaden med Enzo varade i 2 timmar tillsammans med min fina Filippa. Oj vad vi kan snacka. ^^ I årsta har nästan alla hund och alla råkade vara ute på promenad samtidigt så Enzo var rätt så uppspelt efter att ha träffat 20 olika vovvar som han fått hälsa på!
Jag bakade min kladdiga kladdkaka till mig och Ippa (som bara blev SMET!) och tog varsitt glas mjölk, länge sen! Så lyckades vi däcka båda två i soffan. Jag blev väckt av en riktig slask kyss av Enzo mitt på munnen och Ippa väcktes av att han skällde som en riktig vakthund när mamma kom hem och började dra i handtaget. ^^
Anton ringde och bjöd in oss på dagsfest hos någon stor DJ men vi var lite för otaggade och ofräscha, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0