Biggen up

Jag var ju ute i onsdags och firade med mina lagliga classmates. Skrev ett helt inlägg som raderades så jag får bara ta och göra om det nu!

Vi möttes upp på Medis kök och bar för att föra. Deras billiga drinkar (88:- för en 4:a) brukar vara prisvärda men inte den kvällen. Tidigt drog vi vidare till collage, innan kön hade bildats och möttes av en nästan tom lokal men efter vi inhandlat vår första drink blev det smockfullt all of a sudden. Innergården var öppen och mysig och jag träffade på Sokens Jack, som hade skvallrat till Julia att jag var draagen, men jag kan inte komma ihåg att jag var särskilt jätte full?

Fast drinkarna inne på collage kostar 126:- för en 4:a är de så sjukt jävla värda! Tog en sex on the beach och en cosmo - sjukt goda! :) Dansade i high heels till fett skön musik och minglade runt med härligt sällskap, då kan det sällan bli kefft.

Drog hem rätt så tidigt med taxi och somnade i mammas säng med sminket på ^^

Efter att ha sprungit runt i äckliga mjukisar och klätt ut mig till man
de senaste 7 dagarna kände jag mig ovanligt fräsch och kvinnlig ^^
Lack leggings - forever 21
Kofta - lindex
Spets body - hm

Kommentarer
Postat av: soken

soken är sok, soken är soken (tänk med en melodi) <3

2010-05-16 @ 22:41:01
URL: http://claudiaochjulia.blogg.se/
Postat av: nikita

men soooken då <3 jag tänker, jag tänker. jag saknade dig igår :( vad gjorde du i lund?

2010-05-17 @ 08:20:56
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0