20 dagar kvar

Oj vad svårt det var att gå ifrån min ängel imorse. Han låg så varm och underbar och snusade i min härliga säng bland täcken och kuddar sådär mjuk och len som bara han kan vara. 

Men jag lyckades i alla fall. Blev en frukost smoothie på saygurt VANILJ! Älskade mamma som handlar rätt saker :) 

Har haft crazy fys på idrotten - paolo robertos dvd ^^ - ätit lunch och till min förfäran tagit mitt förnuft till fånga och lämnat tillbaka mina underbara acne byxor som jag köpte förra veckan. Lite för dyra för att köpa ett par byxor som jag inte kommer använda under sommaren (för varma) och de kommer inte hålla lika länge som ett par jeans. 

Jaja, vuxenpoäng! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0