11 dagar kvar

Nords opening var great! Alla av great importance var där, till och med Kung Carl vadhannuhette... Eller nästan
Det var ett stort jävla crew som chillade galet med red stripes, ny friterade munkar och underbar stämning! Jag åt cirka 12 munkar såå tillslut fick jag inte ta fler, typ ^^
Sen drog jag och Patty till Orminge Karnevalen där resterande härliga människor befann sig. Underbart sällskap är något utav det härligaste som finns! Fast det blev tidig hemgång hann jag med detta:
  • Träffa Julias tvilling, oj menar mamma som jag inte sett på x antal år m.fl. m.fl.
  • Äta 12 munkar
  • Bli full på gratis Red Stripes
  • Kissa utanför någons port, kom på det efteråt...
  • Träffa och klappa och bli helt uppspelt av 5 olika sorters hundar, bl.a. en MOPS <3
  • Gå med i Greenpeace, jag skänker numera 50:- i månaden :D GÖR DET NI ME
  • Bli as lack på Julia
  • Träffa alla härliga nacka människor
  • Bli nykter
  • Se Benes + DOM göra fantastiska uppträdanden
  • Åka ifrån Nicolina
  • Somna till en film

Kommentarer
Postat av: nicooo

bad, bad girl!

2010-05-30 @ 19:18:54
URL: http://nicfosho.blogg.se/
Postat av: nikita

jag skäms som en hund :'(

2010-05-30 @ 20:09:44
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0