Yesterday the night before tomorrow

Jaa nu är jag mätt och belåten tack vare Patrics extraordinära våffelsmet, jag får som vanligt skämmas för att jag har aldrig gjort våfflor from scratch, alltså inte köpt mix som man blandar med vatten utan våffelsmet ^^

HAHA Hur brukar ni göra? Helt ärligt är väldigt nyfiken! Tell me

Kom i tid och grejer imorse :D Ofräsch men nöjd har jag gått runt hela dagen efter dagens idrottslektion som var hur kul som helst! Vi fortsatte med att bugga och idag var Marcus min partner så vi kastade och lyfte och slängde och var riktiga kungar! Så jävla kul! Jag har en video som jag ska ladda upp sen så ni får se ett litet smakprov av vår expertis ;) hehe

På engelskan fick jag reda på att nästa vecka har jag bara 1 engelska lektion, och den mest convienient one!
  • Så på måndag slutar jag 12 istället för halv 3
  • På onsdag börjar jag 11.30 istället för 9.20
  • Och engelska lektionen på TORSDAG ligger emellan alla lektioner
SPLENDIDO :D Och sen är det ju trevliga långfredag så då är vi lediga ;) wohoo short week!!

Hade fläskig håltimme och hittade min hälsostjärne uppsats, THANK GOD, för att sedan ha en väldigt kort psykologi lektion med min grupp. Åkte hem till Patric tillsammans med honom och däckade i sängen.

A nice day så att säga!

Kolla vad spänstiga vi är! :O DÖDSLYFTET och allt!!
Haha jag ser så otroligt liten ut ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0