What to do huh

Helluuj

Sitter i SWENSSON RESIDENCE och chillr galet med utsikt över riddarfjärden ;)

Dagen började så bra som den kan... inte. Men jag gick på balette och jag var med på sista lektionen så det så! Och sen åkte jag hem till lille Flens, för hon ska åka bort ifrån mig i hela 10 dagar :O Den jäveln ska åka till Egypten för att bli bortrövad och såld för 123836 kameler till högst betalande! Eller det var det hon sa till mig i alla fall

Har färgat ögonbrynen! Moi!? Som har mörka ögonbryn? Siii! De blev bättre, inte jätte stor skillnad, men bättre! Ögonbrynen gör så sjukt mycket i ett ansikte, jisses

Ska hem till Patric sen, måste läsa läsa läsa, men jag känner mig sjuk så vi får la se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0