There is no end to possibility

Jag har jobbat idag med filippa, fanny, Soken och Patrics. Det gick bra, som vanligt ;)
Fick dock hjälpa mamma inne på kontoret med att sortera 727499936 rikskuponger i oordning... Jag kände verkligen när jag satt där i kontorsstolen vid ett skrivbord fullt med viktiga papper och pärmar och mappar hur ångestfyllt jag känner inför kontorsjobb. Det är och kommer aldrig vara min grej, aight!
Mamma har åkt bort för express körkorts helg så jag ska vara hundvakt med min bror... Vilket innebär att jag ska gå ut med honom på morgonen, innan skolan!!! Och imorgon börjar jag 10 över 8... Jaja jag slutar 12 i alla fall.
Ett bra slut på en bra vecka! Och nästa vecka lär ju ska bli ännu bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0