The time is now

Fan vad jag är bra!!
Jag är i princip klar med mitt numera välorganiserade och fina rum! Jag ska bara bädda sängen och dammsuga. Den här dagen har varit så jävla värd!
Gick upp tidigt så jag kunde lugga och titta på tv i 25 minuter på morgonen och kom i tid till min idrottslektion som var fett rolig ^^
Efter det hade vi engelska som gick bra och vi fick reda på att vi var fria från engelskan på måndag (WOHOO jag slutar kl 12 då)
GOD lunch ^^
Håltimme på 2,5 h vilka jag spenderade på att PLUGGA, psykologi och komma ikapp mina klasskamrater (jag har varit borta alla gånger utom 1 innan idag...) vilket jag gjorde!
Efter munchies i cafét började min feta psykologi lektion. Blev indelade i grupper och jag ligger inte efter alls :D toppen
Hem, städat mitt rum och hunnit böga mig med datorn bloggat och kollat facebook
Snart kommer mamma hem, jag ska göra sv läxa och dansanalys utkast, sen kommer min käresta hit och jag är GLAD!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0