The biggest bang of all

Vad heter du?

Nikita Wulandari Elektra Moon Lee Myhrán (nej jag är ingen seriefigur)
Vart bor du?
I en bostadsrätt i Årsta

När är du född?

23 februari 1992
Vad innebär mode för dig?
Ett skämt som alla följer
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
Bakers, Victoria Secret, Monki, Weekday

Shoppar du second hand?
SJälvklart! Det finns inget bättre än ett snyggt BILLIGT plagg!

Vilken är din favoritdesigner?
Miu Miu - shooe
Hur mycket shoppar du för i månaden?
1000:- - 2/3000:- varierar!
Dyraste plagget respektive billigaste?
Dyraste plagget - min klänning från french connection

Billigaste - En second hand tröja

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Haha neej ännu mer ;)
Brukar du tröstshoppa?
Nej, jag gör något konstruktivt istället!
Högklackat eller lågklackat?
Högklackat, ALLTID
Vilket blir ditt nästa köp?
Ansiktscréme eller bodylotion
Favoritblogg?
Dollyblond.se

Vad vill du jobba med i framtiden?

Helst av allt inom musikbranschen men om allt går åt helvete blir jag personal trainer och tar 1000 spänn i timmen av någon blåst bloggerska
Favoritplagg just nu?

Mina Acne jeans med hög midja
Favoritaccessoarer?
Shooooes

 

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0