She danced underneath it all

Wow jag är helt slut ^^
Middagen för André i Igors äckligt feta lokal var mysig! Så länge man är kring sköna människor kan det fan inte slå fel! Så det var nice att catcha up lite.
Ligger i sängen med en gnyende enzo och en Patric som duschar.
Skypade med min fina vän Freddie idag! Åh jag blev så glad så glad, han kommer till stockholm i Maj och då jävlar får jag träffa honom för första gången på snart 1 år... Vi är bra på att missa varandra precis då han bor åt helvete i varma Costa Rica (hans Skype ruta var solig och ljus...) Juste gå in och kolla hans/deras blogg HÄÄR för nicea filmklipp!
Nu däckar jag snart här med sminket på godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0