Photographs

Familje födelsedags middagen hos familjen af Grape är över och jag är sådär härligt mätt! Har verkligen tryckt i mig, men jag spricker inte, perfekt ;) Det blev brutalt gott kött med grillad potatis och massa såser + riktig födelsedags tårta.

Patric har fått sin skjorta av mig + ett armband som representerar oss. Och jag har "kommit på" världens bästa idé! Ni vet när man inte har ett födelsedags kort, eller ett tack kort eller vad för slags kort det än må vara? Det bästa man kan göra då är (jag skulle ju ha ett födelsedagskärlekskort) väljer man en bild från datorn, jag valde våran fina bild där vi håller i handen och man ser bara ryggarna på oss, in i ett USB och till närmsta foto affär / On Off. Att printa 1 sånt kort kostar 3:- billigare och mycket roligare/ personligare än att få något fult blått bög kort med glitter på... Bra va? :D

Nu blir det strax utgång, Pata är och köper sina första lagliga 3,5:or nu ^^ Jag har köpt cigg 2 gånger till mina kompisar och vart ute på krogen en gång so far, har jag blivit leggad en enda gång? neeee! :(

18 åringen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0