Not being comfortable in your own skin

Dagen började på topp.
Jag var pigg när jag klev upp, hann med frukost, att göra smoothie & ingefärs te, jag hann tillochmed med min buss som var FÖR TIDIG. Skickade iväg mitt viktiga brev också och var tidig till första lektionen, sen gick det utför
Började egentligen 13.30 men ingen hade informerat mig om det, well thanks... Så jag satt i skolan och väntade i 3 timmar och fick damp. Skulle hem till Christer men hade fel nyckel... Så jag var utelåst i nästan 4 timmar. Som tur var kom min underbara pojkvän och gjorde mig sällskap och sen kom min lillasyster Alva och vi satte oss och fikade på Mocco. Svindyra priser, keff personal (eller hon i kassan i alla fall) men de har ju söta take away muggar...
Nu är jag hemma i alla fall och har fått varm choklad och sitter och kollar topmodel i soffan. Mys mys :D
Ska äta middag här och sedan blir det cullberg på Dansens hus puss

Sönder opererad/photo shoppad men still kattiihh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0