Million dollar, baby

Kände lite små ångest när jag satt på balettlektionen. Blev lite taggad när jag satt där och såg fett med ghetto ut.
Moderna lektionen gick också bra! Vi korrade till technologic och den delen kommer bli sjukt jävla tuung :D Kom och kolla på oss vecka 18/19 - Södra Latins Gymnasium, jag kommer med tider senare ;)
Åt lunch och åkte till Årsta för att möta upp mamma och storhandla ungefär 20 kg matvaror som jag fick släpa hem själv. Jag kunde inte gå de 200 metrarna från konsum till min port utan att behöva sätta ner kassarna 8 gånger!
Däckade i soffan och kollar crap-tv. Det är det bästa som finns, för det betyder att man inte har stress att göra något annat!
Det osm behövs göras idag är bara:
  • Middag klockan 18
  • Commercial Mix klockan 20
  • Hem till Grapes för att sova <3
Alla ska säga krya på dig till Fanny genom att trycka HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0