I can try for your heart

Dagen har faen vart bra! :D Hur har er dag varit?
Det började med sjuka snusk drömmar... Men men, jag och Patte snoozade i 10 minuter för vi sov så jävla hårt ^^ Snabb frukost och tandborstning men vi hann med bussen som går 5 meter utanför dörren, cok bra!
Estetisk orientering - min grupp kom på det bästa inför vår tribute till treorna!! Hello musical
Lurre - Djupa och intressanta samtal med fina Marcus och Malin
Svenska - gick bra, blev färdig med läxan
Klassråd - fyllde i fläskiga enkäter
Utvecklingssamtal - gick bra! Trots keff närvaro och väldigt lite jobb från min sida har jag VG i alla ämnen utom 3!
Mötte upp Patty och köpte essentials till hans hår, åkte hem och käka mellis. Tv tittande, mys och middag tills Patric var tvungen att fly lägenheten för Emil väntade på honom utanför ^^
Nu kom mami hem med Enzo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0