I aint comin back

Onsdagskvällen blev lyckad, härligt sällskap och vi lyckades supa ner Patric ordentligt!

Somnade 4 och vaknade 6 av att jag inte mådde särskilt bra... Klarade mig dock och gick tillslut upp 8 efter att ha vaknat varannan minut och inte rört en fena. Lyckades ta en dusch och inte spy för att sedan åka iväg till Nacka Gymnasium. Jag skulle gå som mannekäng för FIlippa, Neas och Lindas leggings på deras modevisning. Fanny, Diddi, Pauie, Cassie & Sandra gick också.

Trots 2 timmars sömn pallade jag med att "work it" on the runway med en pimpad brah och 2 olika par leggings (byte av kläder = STRESS bakom podiet ^^) från klockan 9 - klockan 8 på kvällen ungefär.

Christer, Lillkusinen och Isidor var där och tittade på mig <3 (Fanny, de tyckte att du och jag var bäst av alla :') ) efter det drog vi till Max och jag orkade inte äta upp min hamburgare, tog typ 5 pommes och drack väll 2 klunkar ur min dricka? wtf is wrong with me?
Åkte hem till Christer och dukade upp inför ikväll, det var nödvändigt om man säger så ^^ Vi var inte klara förrän halv 11 - 11. Det kommer blir så jävla grymt ikväll! För att jag har världens bästa morbror och mami så kan det bli det ;)

Fakka ur, det är fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0